« Today's noodle craving.../今日の麺への欲求。 | Main | In the direction of Haneda Airport.../羽田空港への道のり »

12/06/2009

BLUE SKIES IN SHANGHAI!!/上海の青空

Enzo just sent me these photos from Shanghai as it was too unbelievable to be true!  Over the 10 days I was in Shanghai last week, I never once saw blue skies...  In fact, I haven't seen blue clear skies like this in Shanghai in quite a few months...  I'm just keeping my fingers crossed that the skies will remain this beautiful when I return to Shanghai next week!

エンツォが上海からこれらの写真を送ってくれました。びっくりするような青空です!僕は先週10日間以上上海にいましたが、私は一度も青空を見たことがありませんでした。実際、僕は数ヶ月全くこんなクリアな青空を上海で見たことはありません。来週僕が上海に戻ったとき、こんなキレイな青空が残っていますように!

Img_0971_2
A view over Puxi and the Huangpu River

浦西と黄浦江の景色。
Img_0972
A view over Puxi, Huangpu River and the Nanpu Bridge

 浦西黄浦江、南浦大橋の景色。 
Img_0974
A closer shot of the Nanpu Bridge, and right behind it, is the Expo center (in the shape of a funnel).

南浦大橋の近くからのショット。そしてその右後ろがエキスポセンター(じょうご状の形をした建物)。

 

December 6, 2009 |

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/128766/46949107

Listed below are links to weblogs that reference BLUE SKIES IN SHANGHAI!!/上海の青空:

Comments

Post a comment